Wednesday 25 July 2012

Kolej Matrikulasi Labuan

Assalamualaikum,

Dah 2 bulan blog ni terbiar, tiada mood nak update Okey2. dah 2 bulan 4 hari kat Labuan, kemain dikira haha. Kat mana? kat Kolej Matrikulasi Labuan, urghhhhh . So, esok 26 Julai 2012 akan ada pra UPS. Agak stress la juga sampai tetiba tefikir nak update blog ni hihi

So, kat KML, aku tinggal di blok F asrama Luhur Tingkat 2 bilik 30. Masa first time datang, ada kisah tragik. Aku sesat tak dapat cari bilik haha, Hampir setengah jam aku pusing-pusing cari bilik aku,tak jumpa2. Rupanya, aku dah tawaf entah berapa puluh kali depan bilik aku tu. Haha.


So, ni la tempat aku melelapkan mata sambil menikmati kegelapan malam :3 Haha, agak tidak teratur di sana . Haha. sekarang my small space in this room agak kemas :)

Dan sekarang, saya perkenalkan para roommates di F.T2.30 :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



So, this Roniello. From Tawau. 


Perry Law from Kuching



Haha, this is Abang Mohd Haziq. from Miri, Sarawak. 

Okeyla, masa first week kat KML, aku agak kurang tidur, kurang makan MPPB start 4am habis 11pm, kemain sampai aku kurang 5kg seminggu tu hahaha



tired face after outdoor activities during orientation week.



Malas nak salin nota, ambik gambar jelah :P

 oh ya, hari ni hari kelima bulan ramadan. First time kot puasa tanpa family tskk tskkk. and aku dah 3kali terlepas sahur. Haha. and I eat this everyday for iftar :3 Happy Ramadan, tak lama lagi raya.. Haha, and tak lama lagi aku nak mid term exam. Urghhhhhhhhhhh

mmmmmm dap2 hahaha . okay la babai

3 comments:

  1. Hye..sya batch 13/14..bilik sebelah ja lar..f.t2.29
    Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hye...Kau bulan 6 ni da masuk matriks kah? Kalo yea...Kita bakal roomate genk hahaha

      Delete
    2. Hye sya pun F.T2.29...Haha bakal rommate lah kita ni... NICE TO MEET YOU ;D

      Delete